زینک فسفات

رنگ‌ صنعتی آستر اپوکسی پلی آمید زینک فسفات

معرفی زینک فسفات

زینک فسفات بر پایه رزین اپوکسی و سخت‌کننده پلی آمید فرموله شده است. این آستر را بعنوان پوشش ابتدایی بر‌روی سطوحی که نیازبه محافظت در برابر خوردگی و. شرایط جوی و رطوبت دارند استفاده‌ می‌کنند. رنگ صنعتی خواصی از قبیل چسبندگی عالی، سختی بالا و دوام طولانی مدت را دارا می‌باشد. همچنین می‌توان به قابلیت محافظت سطوح در‌برابر خوردگی حتی در هنگام آسیب دیدگی و خراش خوردگی فیلم رنگ اشاره نمود. از این محصول جهت محافظت از خوردگی سازه‌هایی که فاصله زمانی نصب تا پوشش‌دهی. در آنها طولانی است استفاده می‌گردد. فسفات روی تولیدی شرکت صباشیمی آریا دارای بالاترین استانداردهای موجود در دنیاست.

زینک فسفات

زینک فسفات

زینک فسفات و کاربردها

زینک فسفات یا فسفات روی با دامنه وسیعی از سیستم‌های پوشش رویه و میانی می‌تواند بکار رود. به همین‌خاطر پوشش دادن سطوح‌فولادی، آهنی که در صنایع‌شیمیایی، نفت، نیروگاه‌ها، سازه‌های‌فلزی، مخازن‌ذخیره وتاسیسات داخل و خارج‌ساختمان بکار میرود.

زینک فسفات

زینک فسفات

معرفی

این محصول بر پایه رزین اپوکسی و سخت‌کننده پلی آمید فرموله شده است. این آستر را بعنوان پوشش ابتدایی بر‌روی سطوحی که نیازبه محافظت دربرابر خوردگی و شرایط جوی و رطوبت دارند استفاده‌می‌کنند. رنگ صنعتی خواصی از قبیل چسبندگی عالی، سختی بالا و دوام طولانی مدت را دارا می‌باشد. همچنین می‌توان به قابلیت محافظت سطوح در‌برابر خوردگی حتی در هنگام آسیب دیدگی و خراش خوردگی فیلم رنگ اشاره نمود. از این محصول جهت محافظت از خوردگی سازه‌هایی که فاصله زمانی نصب تا پوشش‌دهی در آنها طولانی می‌باشد استفاده می‌گردد. فسفات روی تولیدی شرکت صباشیمی آریا دارای بالاترین استانداردهای موجود در دنیاست.

زینک فسفات-2
زینک فسفات-4
زینک فسفات-1
زینک فسفات-3
    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    ارسال پیام از طریق واتس اپ
    تماس با ما
    درباره صبا شیمی

    بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر میداریم. برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ به خود ببالند.

    آدرس

    تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1402، طبقه 4، واحد 29

    تلفكس

    021-74039000

    021-75327

    ایمیل

    sales@sabashimi.com