رنگ چند جزئی

رنگ دو جزئی

انواع رنگ دو جزئی

رنگ دو جزئی اجرا به روش دستی

رنگ دو جزئی بر پایه رزین‌های اکریلیک، جهت استفاده در خط کشی و ترسیم علائم افقی ترافیکی، طراحی شده است. عدم وجود حلال در این رنگ (جامد وزنی حدود ۹۸ %)، امکان اجرای رنگ در ضخامت‌های بالا را فراهم آورده و باعث کاهش هزینه‌های اجرائی با توجه به میزان ماندگاری رنگ خواهد شد.

در رنگ ترافیکی سه جزئی به همراه جزء اصلی رنگ، دوجزء B و C  هم بصورت جداگانه در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. جزء B به صورت مایعی زرد رنگ و جزء C به صورت پودر یا خمیرسفید رنگ است. در رنگ‌های دوجزئی صرفاً جزء C یا سخت کننده در اختیار مشتریان محترم قرار می‌گیرد. نوع واکنش انجام شده در این رنگ ترافیکی، واکنش رادیکالی گرمازا و با سرعت بالاست. به همین دلیل داشتن تجربه و مهارت کافی در اجرا، بسیار ضروری است.

نکته:

استفاده این محصول فقط جهت سطوح آسفالتی با دانه‌بندی مناسب توصیه می‌شود.

نحوه اجرای رنگ دوجزئی ترافیکی اجرا به روش دستی

پس از اطمینان ازشرایط مساعد آب‌وهوایی برای اجرای رنگ دو جزئی ترافیکی، باید به شرایط سطح محل اجرای رنگ ترافیکی توجه داشت. بدین صورت که سطح موردنظر عاری از رطوبت و هرگونه آلودگی اعم از گرد و خاک، چربی و… باشد. جهت اجرا ابتدا به وسیله چسب‌های با عرض ۵ سانتی متر فضای مورد نظر را مشخص نمایید. بعد از اختلاط اجزاء بصورت یکنواخت و کاملاً همگن شده آن را روی سطح بوسیله غلتک یا کاردک اجرا نمایید. پس از خشک شدن سطحی رنگ چسب محاط شده به رنگ را از آسفالت جدا کنید.

 نکته:

پس از اختلاط جزء B (شتاب دهنده) با جزء A، بعد از حداکثر دو ساعت می‌بایست رنگ مصرف شود. همچنین درصورت مخلوط‌شدن سخت‌کننده، کمتر از ۵ دقیقه (با توجه به دمای هوا) برای اجرای رنگ ترافیکی فرصت وجود دارد. «پس از اختلاط هر کدام از اجزاء حتی با بسته شدن درب حلب، از خشک شدن جلوگیری نخواهد شد». این محصول قابلیت افزودن تینر را ندارد، لذا از اضافه نمودن هر گونه تینر خودداری فرمایید.

رنگ دوجزئی اسپری۱:۱ اجرا به روش ماشینی

رنگ دو جزئی اسپری بر پایه رزین‌های اکریلیک، جهت استفاده در خط کشی و ترسیم علائم افقی ترافیکی، طراحی شده است. عدم وجود حلال در رنگ دو جزئی اسپری (جامد وزنی حدود ۹۸%)، امکان اجرای رنگ در هر ضخامتی را فراهم می‌آورد. همچنین باعث کاهش هزینه‌های اجرائی با توجه به میزان ماندگاری رنگ ترافیکی خواهد شد. رنگ دو جزئی اسپری به صورت ۳ جزء ارائه می‌گردد. دو جزء اصلی A و B به صورت رنگ مایع و نسبت ۱ به ۱ عرضه می‌گردد. همچنین جزء C یا (سخت کننده) به صورت پودر یا خمیر سفید رنگ به مشتریان محترم ارائه می‌گردد. استفاده از رنگ دو جزئی اسپری جهت سطوح آسفالتی با دانه‌بندی مناسب توصیه می‌شود. در خصوص بقیه سطوح مانند بتون، فلزات و … خواهشمند است با کارشناسان رنگ ترافیکی ماندگار، مشورت نمایید. (نامگذاری این محصول به عنوان رنگ دو جزئی اسپری با توجه به عرف بازار ایران است.)

نحوه اجرای رنگ دوجزئی  ترافیکی اسپری۱:۱ اجرا به روش ماشینی

پس از اطمینان از شرایط مساعد آب‌وهوایی برای اجرای رنگ ترافیکی، می‌بایست به شرایط سطح محل اجرای رنگ توجه داشت. بدین صورت که سطح مورد نظر عاری ازرطوبت و هرگونه آلودگی اعم از گرد و خاک، چربی و … باشد. جهت اجرا ابتدا جزء C (سخت کننده) را به جزء اصلی B اضافه نمایید. بعد از اختلاط کامل آن را در مخزن شماره ۱ دستگاه خط‌کشی بریزید. جزء اصلی (A) نیز در مخزن شماره ۲ دستگاه خط کشی دوجزئی ریخته شود. سپس رنگ ترافیکی توسط دستگاه خط کشی با مصرف یکسان از هر جزء روی سطح اجرا می‌گردد. باید توجه نمود پس از اختلاط جزء اصلی B با جزء C (سخت کننده)، مخلوط حاصل در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد حتی با بسته بودن درب حلب یا مخزن در مدت ۲۴ ساعت، سخت می‌گردد.

دستگاه خط کشی رنگ گرم ترافیکی

رنگ دو جزئی ترافیکی

رنگ دو جزئی اسکرید ۹۸:۲ اجرا به روش ماشینی

رنگ دو جزئی اسکرید ۹۸:۲ بر پایه رزین‌های اکریلیک، جهت استفاده درخط کشی و ترسیم علائم افقی ترافیکی، طراحی شده است. عدم وجود حال رنگ دو جزئی اسکرید (جامد وزنی حدود ۹۸ %)، امکان اجرای رنگ ترافیکی در هر ضخامتی را فراهم آورده و باعث کاهش هزینه‌های اجرائی با توجه به میزان ماندگاری رنگ خواهد شد.
رنگ دو جزئی اسکرید به صورت دو جزئی ارائه می‌گردد که جز اصلی A به صورت رنگ مایع و جزء B (سخت کننده) به صورت خمیر سفید رنگ دو جزئی اسکرید در اختیار مشتریان محترم قرار می‌گیرد.
استفاده از رنگ دو جزئی اسکرید جهت سطوح آسفالتی با دانه‌بندی مناسب توصیه می‌شود و در خصوص بقیه سطوح مانند بتن، فلزات و … خواهشمند است با کارشناسان رنگ ماندگار، مشورت نمایید.

نحوه اجرای رنگ دوجزئی اسکرید ۹۸:۲ اجرا به روش ماشینی

پس از اطمینان از شرایط مساعد آب و هوایی برای اجرای رنگ دو جزئی اسکرید، می‌بایست به شرایط سطح محل اجرای رنگ توجه داشت. بدین صورت که سطح مورد نظر عاری از رطوبت و هرگونه آلودگی اعم از گرد و خاک، چربی و … باشد. هر کدام از اجزاء A و B به طور جداگانه در مخزن مخصوص خود در دستگاه خط کشی ریخته می‌شوند و با ضخامت مورد نظر بر روی سطح اعمال می‌گردند نسبت اختلاط توسط دستگاه تنظیم می‌گردد که اختلاط این دو جزء در نازل خروجی موجب سخت شدن رنگ می‌گردد.

رنگ دو جزئی ترافیکی

رنگ دو جزئی آنتی اسکید

رنگ دو جزئی آنتی اسکید نوعی از رنگ‌های چند جزئی ترافیکی هستند. رنگ دو جزئی آنتی اسکید با توجه به نوع ترکیبات و مصالح مصرفی در آن دارای خاصیت ضد لغزشی است. رنگ دو جزئی آنتی اسکید (ضد لغزش) کاربردهای وسیعی برای مقاطع با بارش و یخ‌زدگی زیاد دارند. رنگ دو جزئی آنتی اسکید تولید شرکت صبا شیمی آریا محصولیست با کیفیتی کاملا رقابتی برای اطلاع از قیمت رنگ دو جزئی آنتی اسکید با کارشناسان فروش رنگ ترافیکی ماندگار تماس حاصل فرمایید.

    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    ارسال پیام از طریق واتس اپ
    تماس با ما
    درباره صبا شیمی

    بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر میداریم. برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ به خود ببالند.

    آدرس

    تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1402، طبقه 4، واحد 29

    تلفكس

    021-74039000

    021-75327

    ایمیل

    sales@sabashimi.com