دیتا شیت گروه محصول مقاوم حرارتی

آستر زینک ریچ اتیل سیلیکات مقاوم حرارتی ۴۲۰ درجه سانتی گراد SABA P6203

طراحی فرمولاسیون این محصول بر پایه رزین معدنی اتیل سیلیکات و بالاترین میزان رنگدانه حفاظتی روی(زینک) انجام شده و به عنوان یکی از بهترین آستری های ضد خوردگی جهت حفاظت از انواع سازه های فولادی در محیط های خورنده صنعتی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت اصلی این آستری در مقایسه با آستری اپوکسی زینک ریچ مقاومت در برابر اشعه UV است.

برای دریافت دیتا شیت با ما تماس بگیرید.

آستر زینک سیلیکونی مقاوم حرارتی ۴۰۰ درجه سانتیگراد SABA P5105

این محصول به عنوان آستری ضد خوردگی و با کمک رنگدانه حفاظتی روی(زینک) جهت حفاظت از انواع سازه های فلزی با دمای کاربری تا ۴۵۰ درجه سانتی گراد نظیر بدنه کوره ها و دودکش ها، مبدل ها، بویلرها و سایر تاسیسات حرارتی کاربرد دارد. دیگر کاربرد این محصول جهت ترمیم (Touch up) آستری اتیل سیلیکات است.

برای دریافت دیتا شیت با ما تماس بگیرید.

رنگ اکریلیک سیلیکون مقاوم حرارتی ۲۵۰ درجه سانتیگراد SABA T5305/20

رنگ آکریلیک سیلیکون مقاوم حرارتی ۲۵۰ درجه سانتی گراد از نوع سلف پرایمر بوده و جهت حفاظت از انواع سازه های فلزی نظیر بدنه کوره ها و دودکش ها، مبدل ها، بویلرها و سایر تاسیسات حرارتی کاربرد دارد.

برای دریافت دیتا شیت با ما تماس بگیرید.

رنگ اکریلیک سیلیکون مقاوم حرارتی ۴۵۰ درجه سانتیگراد SABA T5305/40

رنگ آکریلیک سیلیکون مقاوم حرارتی ۴۵۰ درجه سانتی گراد از نوع سلف پرایمر بوده و با استفاده از رنگدانه حفاظتی و مقاوم حرارتی آلومینیوم فرموله شده است و کاربرد آن جهت حفاظت از انواع سازه های فلزی نظیر بدنه کوره ها و دودکش ها، مبدل ها، بویلرها و سایر تاسیسات حرارتی است.

برای دریافت دیتا شیت با ما تماس بگیرید.

رنگ سیلیکون مقاوم حرارتی ۶۵۰ درجه سانتیگراد SABA T5305/60

رنگ سیلیکونی مقاوم حرارتی ۶۵۰ درجه سانتی گراد از نوع سلف پرایمر بوده و با استفاده از رنگدانه حفاظتی و مقاوم حرارتی آلومینیوم فرموله شده است و کاربرد آن جهت حفاظت از انواع سازه های فلزی نظیر بدنه کوره ها و دودکش ها، مبدل ها، بویلرها و سایر تاسیسات حرارتی است.

برای دریافت دیتا شیت با ما تماس بگیرید.

رنگ آلکیدی مقاوم حرارتی ۲۰۰ درجه سانتیگراد SABA T1105/20

این محصول بر پایه رزین آلکید کوتاه روغن و رنگدانه حفاظتی و مقاوم حرارتی آلومینیوم طراحی و فرموله شده و با مقاومت دمایی مداوم ۲۰۰ و غیر مداوم ۲۵۰ درجه سانتیگراد جهت حفاظت از انواع سازه های فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای دریافت دیتا شیت با ما تماس بگیرید.

    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    ارسال پیام از طریق واتس اپ
    تماس با ما
    درباره صبا شیمی

    بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر میداریم. برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ به خود ببالند.

    آدرس

    تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1402، طبقه 4، واحد 29

    تلفكس

    021-74039000

    021-75327

    ایمیل

    sales@sabashimi.com