دیتا شیت گروه محصول آلکیدی

آستر آلکیدی اکسید آهن SABA P1106

به عنوان آستری جهت حفاظت از تاسیسات فلزی ساختمانی و صنعتی در محیط های خورنده C1، C2 و C3 کاربرد داشته و به منظور تامین حفاظت با یک یا دو لایه رنگ رویه آلکیدی پوشش داده می شود.

برای دریافت دیتا شیت با ما تماس بگیرید.

آستر آلکیدی زینک فسفات SABA P1101

به عنوان آستری جهت حفاظت از انواع سازه های فلزی در محیط های خورنده C2،  C3و C4 کاربرد داشته و به منظور تامین حفاظت با یک یا دو لایه رنگ رویه آلکیدی صنعتی پوشش داده می شود.

برای دریافت دیتا شیت با ما تماس بگیرید.

آستر آلکیدی زینک کرومات SABA P1102

به عنوان آستری جهت حفاظت از انواع سازه های فلزی در محیط های خورنده  C3و C4 کاربرد داشته و به منظور تامین حفاظت با یک یا دو لایه رنگ رویه آلکیدی صنعتی پوشش داده می شود.

برای دریافت دیتا شیت با ما تماس بگیرید.

رنگ رویه آلکیدی SABA T1110G

این رنگ در فام و براقیت دلخواه قابل تولید بوده و بنا به نوع کاربری در تاسیسات ساختمانی و سازه های فلزی قابل استفاده است.

برای دریافت دیتا شیت با ما تماس بگیرید.

رنگ آلکید ملامین کوره ای SABA T1300

بر پایه رزین آلکید- ملامین طراحی و فرموله شده  و  در دمای کوره شبکه ای و پخت می گردد. از خواص این محصول بعد از پخت در کوره می توان به براقیت و نمای بسیار خوب، مقاومت عالی در برابر زرد شدگی، پایداری حرارتی، مقاومت آبی مناسب، مقاومت سایشی، چسبندگی و ثبات رنگ عالی اشاره نمود.

کاربری این محصول جهت پوشش طیف وسیعی از تولیدات صنعتی و انواع لوازم خانگی و اداری مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی، کابینت، قفسه و در صنایع موتور سازی، دوچرخه سازی، قطعات خودرو و بشکه سازی است.

برای دریافت دیتا شیت با ما تماس بگیرید.

    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    ارسال پیام از طریق واتس اپ
    تماس با ما
    درباره صبا شیمی

    بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر میداریم. برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ به خود ببالند.

    آدرس

    تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1402، طبقه 4، واحد 29

    تلفكس

    021-74039000

    021-75327

    ایمیل

    sales@sabashimi.com