پژوهشگاه صنعت نفت

معرفی پژوهشگاه صنعت نفت

یکی از مهمترین و موثرترین مراکز در توسعه دانش و نیز استانداردهای رنگ های صنعتی در ایران پژوهشگاه صنعت نفت است. این پژوهشگاه از ابتدای تاسیس شرکت صباشیمی آریا، همکاری های دوجانبه و گسترده ای را با این شرکت داشته اند که گسترش روزافزون این همکاری نوید ارتقاء هر چه بیشتر استانداردها در صنعت رنگ کشور را می‌دهد.

پژوهشگاه صنعت نفت که در ابتدا اداره توسعه تحقیقات شرکت ملی نفت ایران نام داشت در سال ۱۳۳۸ و با هدف تحقیق و پژوهش در زمینه نفت و کاربرد مواد نفتی تاسیس شد. پس از انقلاب اسلامی، این پژوهشگاه در ادامه توسعه فعالیتها در راستای اهداف تدوین شده اولیه، به مرکز پژوهش و خدمات علمی تغییر نام یافت.

پژوهشگاه صنعت نفت

در راستای توافقنامه اصولی شورای گسترش وزارت فرهنگ و آموزش عالی، نام این پژوهشگاه مجددا دستخوش تغییر شد و از آن زمان تا کنون با نام پژوهشگاه صنعت نفت شناخته شده و با هدف انجام تحقیقات بنیادی، کاربردی و توسعه ای، فعالیت های خود را گسترش داد.

سابقه پژوهشگاه صنعت نفت در تحقیق و توسعه که حال به ۶۰ سال رسیده است باعث شده علاوه بر دارا بودن بیشترین پروژه های برون سازمانی و همچنین اثربخشی فعالیت ها، بلوغ آن در بستر زمان را شاهد باشیم. چنانکه با‌ توجه‌ به‌ سابقه‌ طولانی،‌ به‌ درجه‌ای‌ از‌ تکامل‌ رسیده‌ است‌ که‌ در‌ خلق‌ توسعه‌ فناوری‏های‌ مورد‌ نیاز‌ صنعت،‌ به‌ عنوان‌ پیشرو‌ در‌ کشور‌ شناخته‌ می‌شود.

همکاری صباشیمی آریا با پژوهشگاه صنعت نفت

شرکت صباشیمی آریا در بخش تولید رنگ های صنعتی با برند صبا SABA توانسته است با اخذ تاییدیه ها و استانداردهای گوناگون برای محصولات مختلف خود موفق به راهیابی به وندورلیست شرکتهای نفت و گاز و همچنین پتروشیمی ها و پالایشگاه های کشور شود.

 

پژوهشگاه صنعت نفت

ازجمله محصولات رنگ صنعتی صباشیمی آریا با برند SABA که تاکنون موفق به کسب استاندارد و تاییدیه از پژوهشگاه صنعت نفت شده اند میتوان به آستر زینک ریچ اپوکسی استر، زینک ریچ، آستر زینک ریچ اتیل سیلیکات، رنگ کولتار، رنگ گلس فلیک، سیستم سه لایه زینک ریچ – میانی اپوکسی – رویه پلی یوران، سیستم سه لایه زینک فسفات – میانی اپوکسی – رویه پلی یورتان و همچنین سیستم سه لایه زینک کرومات – میانی اپوکسی – رویه پلی یورتان اشاره کرد.

پژوهشگاه صنعت نفت
پژوهشگاه صنعت نفت
پژوهشگاه صنعت نفت
    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    ارسال پیام از طریق واتس اپ
    تماس با ما
    درباره صبا شیمی

    بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر میداریم. برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ به خود ببالند.

    آدرس

    تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1402، طبقه 4، واحد 29

    تلفكس

    021-74039000

    021-75327

    ایمیل

    sales@sabashimi.com