رنگ اکریلیک همه کاره لتومین

رنگ اکریلیک همه کاره لتومین LETOMIN   بر پایه رزین اکریلیک پایه آب فرموله شده و قابل استفاده و مصرف در داخل و خارج ساختمان است. رنگ اکریلیک همه کاره لتومین بهترین انتخاب برای پوشش دهی سریع دیوارهای چرک،کثیف یا دارای رنگ های تیره است یعنی شما با  یکبار اجرا این پوشرنگ می توانید سطح زیرین را کاملا پوشش دهید. به همین دلیل از این رنگ بعنوان قوی ترین آستر اکریلیک نام برده می شود.

رنگ اکریلیک همه‌کاره لتومین، یک گزینه اقتصادی مناسب برای استفاده به‌عنوان رنگ نما است؛ چراکه مواد معدنی موجود در این رنگ بهترین چسبندگی و مقاومت جوی را به وجود آورده و در برابر نور خورشید و سایر عوامل مخرب رنگ نما در مناطق شهری مقاوم است.

لتومین،  بهترین انتخاب برای رنگ رویه است، چرا که مات بودن بسیار بالا این رنگ، ظاهر دکوراتیو متمایز و متفاوتی را برای شما به وجود می‌آورد.  این رنگ، قابلیت تینت شدن به رنگ دلخواه شما را داشته و قابل شستشو است.  

رنگ لتومین قابلیت اجرا بر روی سطوح رنگ‌آمیزی شده  حتی با رنگ‌های پایه حلال و انواع رنگ‌های روغنی و آلکیدی را دارد.

اجرای رنگ اکریلیک لتومین با غلطک، قلم‌مو و اسپری انجام می‌شود.

رنگ اکریلیک همه‌کاره لتومین به دلیل چسبندگی بسیار بالا قابل‌مصرف بر روی انواع سطوح سیمانی، بتونی، گچی اعم از سقف، دیوار و نمای ساختمان است. این رنگ را می‌توانید در فضای داخلی ساختمان، اتاق‌ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و… استفاده کنید.

مزایا و ویژگی رنگ اکریلیک لتومین

  1. بهترین انتخاب برای پوشش‌دهی سریع دیوارهای کثیف یا دارای رنگ‌های تیره بدین صورت که با یکبار اجرا سطح زیر کاملاً پوشش داده می‌شود. به همین دلیل از این رنگ به‌عنوان قوی‌ترین آستر اکریلیک نام‌برده می‌شود.
  2. بهترین انتخاب برای رنگ نما اقتصادی چراکه مواد معدنی موجود در این رنگ بهترین چسبندگی و مقاومت جوی را به وجود آورده و در برابر نور خورشید و سایر عوامل مخرب رنگ نما در مناطق شهری مقاوم است.
  3. بهترین انتخاب برای رنگ رویه به دلیل ماتی بسیار بالا و ظاهر دکوراتیو آن و قابلیت تینت به رنگ دلخواه و همچنین مقاومت شست و شویی بسیار بالا.
  4. اجرای آن با غلطک، قلم‌مو و اسپری انجام می‌شود.
  5. قابل‌استفاده در داخل و خارج ساختمان.
  6. قابل‌اجرا بر روی سطوح رنگ‌آمیزی شده با رنگ‌های پایه حلال که در نتیجه رنگ پایه آب به‌راحتی روی آن اجرا نخواهد شد.
  7. قیمت مناسب آن در برابر قابلیت‌های بسیار زیاد آن بسیار شگفت‌انگیز است.
  8. سفیدی و پوشش‌دهی بالا و مقاومت شست و شویی بسیار بالای این رنگ از ویژگی‌های مهم آن است.
  9. قابل‌استفاده به‌عنوان رنگ مات مشکی دکوراتیو مخصوص سقف آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها که این روزها ترند است.
  10. قابل‌استفاده در آشپزخانه به‌منظور نظافت سریع و راحت.

خرید رنگ اکریلیک لتومین

برای خرید رنگ اکریلیک همه کاره لتومین و دریافت قیمت رنگ لتومین با شماره ۰۲۱۷۴۰۳۹۱۷۵ تماس بگیرید.

    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    ارسال پیام از طریق واتس اپ
    تماس با ما
    درباره صبا شیمی

    بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر میداریم. برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ به خود ببالند.

    آدرس

    تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1402، طبقه 4، واحد 29

    تلفكس

    021-74039000

    021-75327

    ایمیل

    sales@sabashimi.com