معرفی رنگ‌ ترافیکی، ویژگی‌ها و انواع آن‌ها

رنگ ترافیکی به گروهی از رنگ‌ها گفته می‌شود که به صورت خاص جهت خط کشی و ایمن سازی جاده‌های برون شهری، خیابان‌ها، معابر شهری، سطوح پروازی و فرودگاه‌ها و رنگ آمیزی جداول بتنی با فرمولاسیون ویژه تولید می‌گردد.

رنگ‌های ترافیکی شامل رنگ‌های پایه حلال و پایه آب است که به صورت گرم، سرد تک جزئی، چند جزئی و جدولی دسته بندی می‌شوند.

به دلیل ماهیت محل به‌کارگیری رنگ‌ ترافیکی، این رنگ‌ها دائماً تحت تنش شدید سایش با لاستیک خودروهای سبک، سنگین، هواپیماها و تابش مستقیم نور خورشید هستند. رنگ ترافیکی به گونه‌ای فرموله و تولید می‌شود که دارای بالاترین میزان مقاومت در برابر سایش و اصطکاک، تابش نور خورشید و اشعه فرا بنفش باشد

از دیگر ویژگی‌های یک رنگ ترافیکی مرغوب و با کیفیت می‌توان به چرک پذیری پایین، مقاومت و سختی بالا و از همه مهم‌تر ماندگاری طولانی آن اشاره کرد که موجب تمایز رنگ‌های ترافیکی از یکدیگر می‌شود.

رنگ ترافیکی کیش

رنگ ترافیکی

اجرای رنگ ترافیکی

برای اعمال رنگ ترافیکی جهت خط کشی معابر، خیابان‌ها و سطوح پروازی از ادوات مکانیزه سنگین و سبک و یا ماشین آلات دستی و حتی پیستوله و قلم مو استفاده می‌شود.

رنگ‌ ترافیکی با توجه به شرایط جغرافیایی و محل اجرا، میزان تردد و بار ترافیکی و نوع کاربری آن به صورت اسپری، اسکرید و اکستروژن با ضخامت‌های متفاوت اجرا می‌گردد.

یکی دیگر از مواردی که در زمان اجرای رنگ‌های ترافیکی باید مد نظر قرار داد استفاده از گلسبید مناسب و با کیفیت جهت پاشش بر روی رنگ است. گلسبید به دلیل ساختار شیشه‌ای، موجب بازتابش نور از سطح خط کشی درزمان تابش نور چراغ خودروهای عبوری بر سطح رنگ در هنگام شب می‌شود.

امروزه بسیاری از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید و اجرای رنگ‌های ترافیکی، نوآوری‌هایی در زمینه کاهش چرک پذیری و افزایش ماندگاری رنگ‌های خود داشته‌اند. یکی از راهکارهای نوین این شرکت‌ها جهت افزایش ایمنی جاده‌ها در شب و در زمان بارندگی، استفاده از گلسبید هایی با فناوری جدید است که در تولید آن‌ها از ترکیب سیلیس و سرامیک استفاده شده که موجب بیشترین بازتابش نور می‌شود.

خرید باکیفیت‌ترین و بهترین رنگ‌ ترافیکی

شرکت صبا شیمی آریا با ۲۰ سال تجربه موفق تولید و اجرای باکیفیت‌ترین رنگ‌ ترافیکی، با ارائه مدرن‌ترین و کارآمدترین راه کارهای تخصصی، همواره در مسیر ارتقاء ایمنی جاده‌ها، خیابان‌ها و فرودگاه‌های کشور قدم برداشته است.

ما با افزایش سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه شرکت، توانسته‌ایم روزبه‌روز تولیدات پیشرفته و کارآمدتری را به مشتریان عزیز خود عرضه نماییم.

کسب اعتماد بزرگ‌ترین کارفرمایان و پیمانکاران دولتی و خصوصی کشور و حضور در وندور لیست آنها در زمینه ایمن سازی راه‌ها از طریق خط کشی محورهای مواصلاتی کشور اعم از آزادراه‌ها، بزرگراه‌های شهری و همچنین سطوح پروازی فرودگاه‌های کشور از دیگر افتخارات شرکت صبا شیمی آریا است.

برای خرید بهترین و باکیفیت‌ترین رنگ‌های ترافیکی و دریافت لیست قیمت و مناسب‌ترین پیشنهادات فنی و قیمتی جهت خط کشی جاده‌ها، خیابان‌ها، فرودگاه‌ها، پارکینگ‌ها، انبارها، محوطه‌ها و رنگ آمیزی محیطی و جداول شهری، با شرکت صبا شیمی آریا تماس بگیرید تا مدرن‌ترین و کارآمدترین راه کارهای تخصصی را با در نظر گرفتن مشخصات فنی پروژه، به شما مشتریان گرامی ارائه کنیم.

رنگ ترافیکی اردبیل

رنگ ترافیکی

    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    ارسال پیام از طریق واتس اپ
    تماس با ما
    درباره صبا شیمی

    بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر میداریم. برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ به خود ببالند.

    آدرس

    تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1402، طبقه 4، واحد 29

    تلفكس

    021-74039000

    021-75327

    ایمیل

    sales@sabashimi.com